مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 01:152020-02-24اجتماعي

ایزوگام مغازه ها ابتکار پلدختریها در مقابله با خسارت های سیل


یکی از مغازه داران بخش غربی شهر پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران، برخی از مغازه داران پلدختری در اقدامی خودجوش و ابتکاری برای جلوگیری از خسارت سیل احتمالی درب ورودی مغازه های خود را با ایزوگام مسدود کردند.

علی بابایی افزود: در سیل فروردین ماه سال جاری اجناس داخل مغازه ام به طور کامل از بین رفت به طوری که تاکنون قادر به بازسازی واحد صنفی خود به طور کامل نشده ام.

یک مغازه دار دیگر واقع در بخش غربی شهر پلدختر اظهار داشت: اقدام هایی از سوی شرکت سامان محیط برای احداث دیواره ساحلی در بخش غربی شهر صورت گرفته اما کافی نیست چرا که این دیواره در بعضی نقاط ناقص و تکمیل نشده و براثر طغیان رودخانه کشکان ، احتمال نفوذ سیلاب به این قسمت از شهر که 70 درصد جمعیت در آن سکونت دارند، دور از انتظار نیست.

با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی مشابه سیل فروردین ماه امسال و میانگین بارندگی 170 میلیمتر طی روزهای ششم و هفتم اسفندماه، تیم های بحران لرستان در تمامی شهرستان های پرخطر مستقر هستند.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه های هواشناسی بارش های سامانه بارشی هفته جاری استان، به اندازه بارش های فروردین ماه گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوگام مغازه ها ابتکار پلدختریها در مقابله با خسارت های سیل

ایزوگام مغازه ها ابتکار پلدختریها در مقابله با خسارت های سیل