مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-25سياسي

اصلاح 2 بند قانونی برای رفع مشکلات تردد دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران


قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از اصلاح دو قانون در خصوص تردد دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در کشور خبر داد و گفت: علاوه بر آن با پیشنهاد معاونت بین الملل دفتر رهبر انقلاب اسلامی پیگیری در زمینه استفاده از طلاب خارجی در دستور کار قرار دارد.

- قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از اصلاح دو قانون در خصوص تردد دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در کشور خبر داد و گفت: علاوه بر آن با پیشنهاد معاونت بین الملل دفتر رهبر انقلاب اسلامی پیگیری در زمینه استفاده از طلاب خارجی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر منصور کبگانیان در حاشیه جلسه یکصد و بیست و هشتم ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از چالش ها در زمینه تردد دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در کشور، افزود: این دسته از دانشجویان پس از ورود به کشور، برای هر بار خروج باید مجوز دریافت می کردند و این امر موجب شده بود که جذابیت تحصیل در ایران برای دانشجویان خارجی کاهش یاید.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات ویروسی موجود این امر بیشتر خود را نشان داد، اظهار کرد: در این جلسه خوشبختانه مصوباتی داشتیم.

کبگانیان با اشاره به این مصوبات، یادآور شد: از آنجایی که این موضوع از سال ها قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از سوی نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 2 بند قانونی برای رفع مشکلات تردد دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران

اصلاح 2 بند قانونی برای رفع مشکلات تردد دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران