مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-25اقتصادي

معاون دادستان اهواز: با گران فروشان ماسک و مواد ضدعفونی کننده برخورد می کنیم


علی بیرانوند روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گشت ویژه بازررسی با هماهنگی دادستانی فعالیت خود را از روز شنبه به صورت مشترک شامل بازرسان ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی اهواز آغاز کرد.

وی افزود: وظیفه اصلی این بازرسان نظارت بر نحوه توزیع و قیمت ماسک، ژل ضدعفونی و سایر اقلام مرتبط با محافظت از افراد در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

بیرانوند ادامه داد: در صورت کشف هرگونه احتکار و یا گران فروشی طبق مقررات مربوط به اخلال گران در نظام اقتصادی برخورد و واحد صنفی یا داروخانه مربوطه پلمپ و با متصدی مربوطه برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون دادستان اهواز گفت: در اولین روز از آغاز به کار این بازرسان، یک عرضه کننده مواد بهداشتی در اهواز به دلیل گران فروشی را شناسایی و واحد آن را پلمپ کرده و او را تحت پیگرد قضایی قرار داد.

وی توضیح داد: یکی از دلایل اصلی کمبود ماسک و مواد ضد عفونی در بازار ترس مردم از ویروس کرونا و تقاضای بیش از نیاز مردم بوده است که اگر شهروندان به این مسائل توجه کنند و تقاضاهای خود را کاهش دهند شاهد سوء استفاده عده ای فرصت طلب نخواهیم بود.

معاون دادستان اهواز تاکید کرد : تا کنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در اهواز شناسایی نشده و با هماهنگی های لازم تمامی تدابیر لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان اهواز: با گران فروشان ماسک و مواد ضدعفونی کننده برخورد می کنیم

معاون دادستان اهواز: با گران فروشان ماسک و مواد ضدعفونی کننده برخورد می کنیم