مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-25سياسي

طبیبانه وارد مجلس می شوم تا درد مردم را حل کنم


منتخب مردم قزوین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تخصص من دردشناسی است و درد مردم را می دانم به همین دلیل با دید طبیبانه راهی مجلس می شوم و دردمندانه به دنبال حل مشکلات مردم خواهم بود.

- ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تخصص من دردشناسی است و درد مردم را می دانم به همین دلیل با دید طبیبانه راهی مجلس می شوم و دردمندانه به دنبال حل مشکلات مردم خواهم بود.

دکتر فاطمه محمدبیگی، منتخب مردم قزوین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رزومه خود سوابقی ازجمله عضویت در انجمن نخبگان جوان کشور، پزشک، مدرس و کارشناس طب سنتی، پژوهشگر نخبه کشوری در دوره دانش آموزی و دانشجویی، عضو شورای نخبگان زن استان و 40 زن نخبه بسیجی در کشور را دارد و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کسب 108 هزار و 924 رأی به عنوان نماینده اول قزوین حائز اکثریت آراء شده است.

در ادامه گفت وگوی ایسنا با نماینده منتخب قزوین را بخوانید: شما با حداکثر آرا انتخاب شدید و تفاوت رأی شما با نماینده فعلی فاحش بود، این امر مسئولیت زیادی را بر دوش شما قرار داده است، این اعتماد ناشی از چیست؟ طیف های مختلف مردم به بنده اعتماد کردند، شما هیچ حوزه انتخابی را پیدا نمی کنید که تعداد آرای مأخوذه بنده بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیبانه وارد مجلس می شوم تا درد مردم را حل کنم

طبیبانه وارد مجلس می شوم تا درد مردم را حل کنم