مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-25اقتصادي

ساماندهی پسماندهای عفونی اراک همچنان روی پله اول!


با وجود گذشت 15 ماه از اولین گزارش ایسنا در خصوص وضعیت نابسامان پسماندهای عفونی و لزوم ورود بخش خصوصی به این موضوع، همچنان بار جمع آوری بر دوش شهرداری است.

- ایسنا/مرکزی با وجود گذشت 15 ماه از اولین گزارش ایسنا در خصوص وضعیت نابسامان پسماندهای عفونی و لزوم ورود بخش خصوصی به این موضوع، همچنان بار جمع آوری بر دوش شهرداری است.

تنها بر اساس تصمیم یا شاید اجبار کارگروه پسماند استان اقدام به جمع آوری و امحای پسماندهای عفونی مطب ها و کلینیک های شهر اراک کرده است، در حالی که بر اساس قانون، مدیریت پسماند عفونی تا مرحله بی خطرسازی بر عهده تولیدکننده پسماند است و پس از آن شهرداری موظف به جمع آوری پسماند بی خطر شده است.

پس از کش و قوس های 15 ماهه در خصوص ساماندهی پسماندهای عفونی شهر اراک، در عمل واگذاری امر به بخش خصوصی همچنان صورت نگرفته است.

ماجرا از این قرار است که پس از اعلام این مهم از سوی شهرداری که پسماندهای عفونی را جمع آوری نخواهد کرد، موضوع واگذاری کار به بخش خصوصی مطرح شد بر همین اساس از ابتدای فروردین ماه مسئولان استان مکررا بر به خدمت گرفتن یک شرکت خصوصی از طریق مناقصه تاکید کردند و در نهایت در شهریورماه یک شرکت دانش بنیان برای این امر انتخاب شد و مقرر شد که این شرکت تا آبانماه در اراک جهت جمع آوری پسماندها مستقر شود، ولی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پسماندهای عفونی اراک همچنان روی پله اول!

ساماندهی پسماندهای عفونی اراک همچنان روی پله اول!