مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-25ورزشي

تقابل هیات بدنسازی زنجان با اداره ورزش در خصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی


از یک سو مسوؤلان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به خاطر پیشگری از شیوع بیماری کرونا خواستار تعطیلی کلیه اماکن ورزشی شده است و از دیگر سوی نیز متولی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام زنجان اذعان می دارد که با بسته شدن باشگاه ها، ضرر مالی هنگفتی به باشگاهداران وارد خواهد آمد.

برخی از باشگاهداران نیز با تعطیلی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام مخالف هستند و می گویند با این کار نه تنها از درآمد ماهانه محروم شده و مشکل معیشتی پیدا خواهند کرد بلکه با مشکل پرداخت اجاره بهای باشگاه ها نیز مواجه خواهند شد.

یکی از باشگاهداران گفت: تنها ممر درآمد من از طریق باشگاهداری است و با اجرای دستورالعمل تعطیلی باشگاه های ورزشی خصوصی، در این شرایط اقتصادی با مشکلات عدیده به ویژه مشکل تامین معیشت خانواده، مواجه خواهم شد.

یکی دیگر از باشگاهداران نیز گفت: این تصمیم مسوؤلان موجب ضرر و زیان باشگاهداران می شود به همین علت من و بسیاری از باشگاهداران با اجرای این دستورالعمل مخالف هستیم.

وی اظهار کرد: روز دوشنبه به خاطر حفظ سلامتی مراجعان و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، محیط باشگاه ها را گندزدایی و ضد عفونی کرده ایم تا مشکلی ایجاد نشود و از مسوؤلان ذیربط درخواست می شود در دستورالعمل خود در خصوص باشگاه های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام که در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل هیات بدنسازی زنجان با اداره ورزش در خصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی

تقابل هیات بدنسازی زنجان با اداره ورزش در خصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی