مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-25اقتصادي

اینجا چرخ تولید در دمای 800 درجه می چرخد/ تولید زغال با خاک اره+ فیلم


  هادی حسین زاده در این باره در گفت وگو با فارس می گوید: دو سال پیش به فکر راه اندازی این کسب و کار افتادیم، هیچ گاه فکرش را هم نمی کردیم که به این میزان تولید برسیم اما آینده را روشن می دیدیم؛ از همان ابتدا به کمیته امداد امام خمینی دو سال پیش به فکر راه اندازی این کسب و کار افتادیم، هیچ گاه فکرش را هم نمی کردیم که به این میزان تولید برسیم مراجعه کردیم که پس از آشنایی آنان با طرح شاهد همکاری خوبی از سوی این نهاد حمایتی بودیم.

این جوان کارآفرین ادامه می دهد؛ پس از دریافت تسهیلات کمیته امداد امام خمینی و همچنین تهیه وام از بانک توانستیم این کارگاه را فعال کنیم.

  حسین زاده در این زمینه با بیان اینکه 10 ماه از فعالیت ما در کارگاه می گذرد یک دستگاه داریم که با این روند فشار به دستگاه وارد می کند و تمام درآمدمان در 10 ماه گذشته صرف بازپرداخت تسهیلات شده، خاطر نشان کرد: در این مدت درآمدی به جیب مان نرفته است ولی امیدواریم بتوانیم با افزایش تعداد دستگاه به درآمد و همچنین تولید خوبی برسیم که خوشبختانه در این زمینه به کمیته امداد شهرستان بابلسر مراجعه کردم و با درخواستم موافقت شده که امیدوارم هرچه زودتر اجرایی شود.

این جوان کارآفرین تصریح می کند؛ از تلاش همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم ولی درخواست من به عنوان جوانی که با دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا چرخ تولید در دمای 800 درجه می چرخد/ تولید زغال با خاک اره+ فیلم

اینجا چرخ تولید در دمای 800 درجه می چرخد/ تولید زغال با خاک اره+ فیلم