مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:302020-02-25اقتصادي

بسته خبری اخبار کرونا در خوزستان/از برخورد با محتکرین تا دومینوی تعطیلی


در بسته خبری کرونا خوزستان، کشف حدود 2 هزار ماسک احتکار شده در بهبهان،تشکیل 6 پرونده گران فروشی موادشوینده و ضدعفونی کننده و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان در خوزستان را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در بسته خبری کرونا خوزستان کشف حدود 2 هزار ماسک احتکار شده در بهبهان،تشکیل 6 پرونده گران فروشی موادشوینده و ضدعفونی کننده و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان در خوزستان  را بخوانید.

با گران فروشان ماسک برخورد می کنیم معاون دادستان اهواز گفت: گشت ویژه نظارت بر فروش ماسک و مواد ضدعفونی تشکیل شده تا از سوء استفاده افراد فرصت طلب جلوگیری شود و در این راستا با گران فروشان برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: وظیفه اصلی این بازرسان نظارت بر نحوه توزیع و قیمت ماسک، ژل ضدعفونی و سایر اقلام مرتبط با محافظت از افراد در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

  ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول شهردار دزفول گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و رفاه حال شهروندان به صورت روزانه ضدعفونی و نظافت می شود.

    آمادگی بیمارستان های جنوب غرب برای مقابله با کرونا  معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کادر درمانی بیمارستان های این دانشکده در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان برای پیشگیری و درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری اخبار کرونا در خوزستان/از برخورد با محتکرین تا دومینوی تعطیلی

بسته خبری اخبار کرونا در خوزستان/از برخورد با محتکرین تا دومینوی تعطیلی