مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-25اقتصادي

افزایش دبی رودخانه های لرستان/ تهدید سیلاب برای اهالی حاشیه کشکان جدی است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: کانون بحران ما در این بارندگی ها در حوزه رودخانه کشکان و به ویژه شهر پلدختر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رضا میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موج اول بارش ها از عصر دوشنبه آغاز شده و تا کنون به طور متوسط در سطح استان 39 میلی متر بارش داشتیم.

وی افزود: به دنبال همین بارش ها، ما پیش بینی کردیم همه رودخانه های سطح استان سیلابی شوند، اما در حال حاضر تقریبا همه رودخانه ها به غیر از رودخانه خرم رود حالت عادی دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان بیان کرد: در حال حاضر دبی سیلابی به 180 متر مکعب در ثانیه رسیده و پیش بینی می کنیم تا غروب روز سه شنبه این دبی افزایش پیدا کند و به خیابان های اطراف ساحل سریز کند.

وی در رابطه با کانون بحران در این بارندگی ها، عنوان کرد: کانون بحران ما در این بارندگی ها در حوزه رودخانه کشکان و به ویژه شهر پلدختر خواهد بود.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه پیش بینی ها نشان می دهد در موج اول یک سیلاب و در موج دوم که چهارشنبه رخ می دهد، سیلاب دیگری داشته باشیم.

خاطر نشان کرد: پیش بینی ها نشان می دهد که تا غروب روز سه شنبه دبی رودخانه کشکان در شهر پلدختر به حدود 2400 متر مکعب در ثانیه برسد، اما پیک سیلاب ما مربوط به روز چهارشنبه خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دبی رودخانه های لرستان/ تهدید سیلاب برای اهالی حاشیه کشکان جدی است

افزایش دبی رودخانه های لرستان/ تهدید سیلاب برای اهالی حاشیه کشکان جدی است