مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 09:502020-02-25سياسي

برخورد قانونی پلیس فتا با شایعات کرونایی در فضای مجازی


مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به وجود برخی شایعات و انتشار اخبار کذب در خصوص کرونا، تأکید کرد: پلیس فتا باید با رصد مستمر نسبت به شناسایی منشأ شایعات اقدام و هرچه سریعتر با اخلالگران نظم عمومی برخورد قانونی کند.

- ایسنا/یزد مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به وجود برخی شایعات و انتشار اخبار کذب در خصوص کرونا، تأکید کرد: پلیس فتا باید با رصد مستمر نسبت به شناسایی منشأ شایعات اقدام و هرچه سریعتر با اخلالگران نظم عمومی برخورد قانونی کند.

فخرالسادات خامسی هامانه پیش از ظهر امروزششم اسفندماه در جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان یزد که با محوریت مقابله با کرونا ویروس 2019 برگزار شد، با اشاره به اهمیت راه اندازی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استانداری یزد، اظهار کرد: این ستاد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با هدف هماهنگی برنامه پیشگیرانه در سطح استان راه اندازی شده است.

وی پرهیز از هرگونه موازی کاری را یکی از اولویت های جدی مقابله با شیوع کرونا دانست و افزود: هر نوع تعطیلی باید با پیشنهاد کتبی دستگاه مربوطه به ستاد استانی انجام شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد در ادامه با بیان این که ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون هیچ مصوبه ای مبنی بر تعطیلی شب بازار یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی پلیس فتا با شایعات کرونایی در فضای مجازی

برخورد قانونی پلیس فتا با شایعات کرونایی در فضای مجازی