مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 10:452020-02-25ورزشي

اختتامیه ی جشنواره عکس «چیت جا» برگزار می شود


دبیر هنری نخستین جشنواره استانی عکس آداب و رسوم بومی محلی استان ایلام با عنوان «چیت جا» از برگزاری اختتامیه ی این جشنواره تا پایان اسفند خبر داد.

- ایسنا/ایلام دبیر هنری نخستین جشنواره استانی عکس آداب و رسوم بومی محلی استان ایلام با عنوان چیت جا از برگزاری اختتامیه ی این جشنواره تا پایان اسفند خبر داد.

منوچهر تتری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فراخوان این جشنواره با موضوع عکاسی از آداب و رسوم سنتی مردم استان اعلام شده است، اظهار کرد: این جشنواره در راستای حفظ و صیانت از آداب و رسوم بومی و محلی و همچنین انتقال ارزش های فرهنگی بومی به نسل های آینده برگزار می شود.

تتری با بیان اینکه 512 اثر از عکاسان و علاقه مندان به آادب و رسوم محلی استان به دبیرخانه این جشنواره ارشال شد، گفت: نامزدهای دریافت رتبه های اول تا سوم و شایستگان تقدیر جشنواره از میان آثار ارسالی علی جعفری ، مهدی جابری ، احمد فرضی ، سیدمحمد کرمی، سیدحسین چراغی و نادیا ملک زاده هستند.

دبیر هنری نخستین جشنواره استانی عکس چیت جا تصریح کرد: این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری راه دانش آبدانان با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان، شهرداری و شورای شهر آبدانان و همراهی دفتر پیشخوان دولت شهید کرمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه ی جشنواره عکس «چیت جا» برگزار می شود

اختتامیه ی جشنواره عکس «چیت جا» برگزار می شود