مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-25بين الملل

«مجله اقتصادی» اقتدار ایران حتی در تحریم ها را تصویر می کند


ما می خواهیم برای کشورهای منطقه و همچنین همسایگان آذری زبان این نکته را تشریح کنیم که می توان در عین تحریم بودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجله اقتصادی شبکه جهانی سحر با هدف به تصویر کشیدن وضعیت پویای اقتصادی ایران که حتی با وجود تحریم های ضد بشری دولت آمریکا نیز بارز و مشهود است، در مدت زمان 25 دقیقه به روی آنتن شبکه جهانی سحر می رود تا مردم منطقه به ویژه در کشور آذربایجان  یکشنبه هر هفته نظاره گر پایداری ایرانیان بدون سرخم کردن مقابل زورگویی های امثال ترامپ باشند که حتی تروریسم اقتصادی شان هم نتوانسته مانع پیشرفت های بزرگ ایرانیان در صنعت و تجارت شود.

برای پرداختن به ماهیت برنامه مجله اقتصادی  کانال آذری شبکه سحر گفت و گویی داشته ایم با عاطفه خالدی تهیه کننده این برنامه: **فلسفه پخش  مجله اقتصادی در کانال آذری شبکه سحر را چگونه ارزیابی می کنید؟ -برای شروع اجازه بدهید یک آمار خدمتتان ارائه دهم.

مثلا وقتی گفته می شود علی رغم  برآوردهای بانک جهانی و صندوق بین المللی پول از رشد منفی اقتصاد ایران در سال 98، آمارهای مقدماتی بانک مرکزی از مثبت شدن رشد اقتصادی در بهار 98 خبر می دهد، ابتدا باید در نظر گرفته شود که چرا بانک جهانی و صندوق بین المللی پول برای اقتصاد کشورمان رشد منفی پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجله اقتصادی» اقتدار ایران حتی در تحریم ها را تصویر می کند

«مجله اقتصادی» اقتدار ایران حتی در تحریم ها را تصویر می کند