مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-25اقتصادي

یادداشت/ التهابات اقتصادی و موضع گیری رییس جمهور درباره FATF


انتظار می رفت رییس جمهوربه نوعی موضع گیری کند که از التهابات اقتصادی به ویژه در بازار ارز ناشی از تصمیم دشمنان مردم وکشور کاسته شود، ولی عباراتی را استفاده کرد که این موضوع که به نوعی خود باعث ملتهب تر شدن بازار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، داود پرچمی عضو هیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی طی یادداشتی نوشت: آقای روحانی در جلسه هیات دولت مطالبی درباره عدم تصویب لوایح FATF وCFT گفتند که از ابعاد و زوایای مختلف بویژه از منظر جامعه شناسی اقتصادی قابل تامل است.

ایشان در قسمتی از سخنان خود گفته اند: در هر حال FATF ، عدم تصمیم جمعی خارج از اختیار دولت و مجلس را بهانه قرار داده و مصوبه ای خلاف مصالح ملت ایران صادر کرد که همانگونه که انتظار می رفت موجب خرسندی آمریکا شد و توجیه گر تشدید تحریم های ظالمانه و غیرانسانی خواهد بود.

اینک وقت آن است که آنها که بهانه به دست آمریکا داده اند، پاسخگوی موضع گیری غیرکارشناسانه خود باشند.

در حالی که انتظار می رفت ایشان به نوعی موضع گیری کنند که از التهابات اقتصادی، بویژه در بازار ارز ناشی از تصمیم دشمنان مردم وکشور کاسته شود، عباراتی را استفاده کردند که این موضوع را به یک مسئله و نزاع داخلی تبدیل کرده و به نوعی خود باعث ملتهب تر شدن بازار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ التهابات اقتصادی و موضع گیری رییس جمهور درباره FATF

یادداشت/ التهابات اقتصادی و موضع گیری رییس جمهور درباره FATF