مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 12:452020-02-25سياسي

انتقاد معاون فرمانداری فردیس از روز بازارها


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فردیس با اشاره به تراکم بالای جمعیتی در شهرستان فردیس، گفت: مدیریت شهری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر همکاری لازم را داشته باشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، علیرضا صیاد در نشست علنی شورای اسلامی شهر فردیس که عصر سه شنبه در مکان شورای شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا در خاورمیانه از مدیریت شهری خواست تا برای انجام  اقدامات پیشگیرانه از این بیماری همکاری لازم را داشته باشد.

  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری فردیس با بیان اینکه در کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان فردیس، اولویت با مسائل مربوط به پیشگیری ویروس کرونا است، افزود: در خصوص عملیات اجرایی  پیشگیرانه و تأمین اقلام بهداشتی با مراکز مختلف مکاتبات متعددی انجام شده است.

  وی با اشاره به فعالیت روز بازارها در سطح شهر و احتمال بیشتر آلودگی در مراکز عمومی، گفت: باید از فعالیت  روزبازارها جلوگیری و گند زدایی  در سطح شهر انجام شود.

صیاد با اشاره به وجود تعدادی کارخانه تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی در فردیس، گفت: شهرداری کمک کند تا از طریق انعقاد قرارداد با این کارخانه ها، محصولات  بهداشتی مورد نیاز جامعه،  تهیه و بین شهروندان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون فرمانداری فردیس از روز بازارها

انتقاد معاون فرمانداری فردیس از روز بازارها