مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-25سياسي

ضدعفونی نمازخانه و وضوخانه مجتمع های خدماتی رفاهی در استان همدان


مدیرکل راهداری استان همدان از ضدعفونی و تجهیز نمازخانه و وضوخانه مجتمع های خدماتی رفاهی همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی پناهنده ظهر سه شنبه در ششمین نشست شورای فرهنگی با محوریت برنامه ریزی مقوله نظارت بر امور بهداشتی نمازخانه ها و اماکن عمومی بین راهی در ایام پیش رو و سفرهای نوروزی و با تاکید بر تداوم فعالیت ها بیان کرد: در هر شرایطی ارتباط لازمه تداوم حیات است و جاده ها نیز اصلی ترین محور ارتباطی برای جابجایی تردد و حمل و نقل ملزومات جامعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه یاد خدا آرامش دهنده قلب ها و نماز نیز در رأس همه امور است، باید در این ایام که در آستانه سال نو و افزایش سفرها هم هستیم، نگاه ویژه ای به وضعیت مجتمع های خدماتی واقع در محورها و نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی داشته باشیم.

پناهنده تاکید کرد: در امر سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم و مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی باید به طور کامل نسبت به نظافت، ضد عفونی و تجهیز وضو خانه ها به آب گرم، مواد پاک کننده بهداشتی و نظافت مستمر اهتمام داشته باشند.

وی بابیان اینکه مقوله انتشار آلودگی اگر جدی گرفته نشود، همه مردم جامعه درگیر می شوند، گفت: با توجه به اینکه طبق آموزه های دینی و اخلاقی در مقابل بدن خود و همین طور حفظ سلامت مردم مسئول هستیم باید مدیران مجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی نمازخانه و وضوخانه مجتمع های خدماتی رفاهی در استان همدان

ضدعفونی نمازخانه و وضوخانه مجتمع های خدماتی رفاهی در استان همدان