مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:002020-02-25ورزشي

پرونده مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی بسته شد/ رقابت 2145 ورزشکار


مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در دومین دوره از مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی استان دو هزار 145 ورزشکار خواهر و برادر در 15 رشته ورزشی و در قالب192 تیم به رقابت پرداختند.

- صالحه غلامی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی با شعار کارمند فعال- ایران فعال با معرفی برترین ها در بیرجند بسته شد.

وی افزود: این رویداد ورزشی با شرکت دو هزار 145 ورزشکار آقا و خانم در 15 رشته ورزشی و در قالب 192 تیم از پنجم دی ماه آغاز و به مدت 60 روز ادامه یافت.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در مسابقات فوتسال آقایان 26 تیم به رقابت پرداختند که آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و صدا و سیما حائز رتبه های برتر شدند.

غلامی مقدم با اشاره به 14 تیم در بخش آقایان و 10 تیم در بخش بانوان رقابت های والیبال کارکنان خراسان جنوبی، یادآور شد: در بخش آقایان تیم های شهرداری بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و در بخش بانوان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و تأمین اجتماعی رتبه های برتر را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی بسته شد/ رقابت 2145 ورزشکار

پرونده مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی بسته شد/ رقابت 2145 ورزشکار