مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:002020-02-25فرهنگي

انتشار فراخوان نخستین مسابقه عکس کار ایران/ مجسمه کیارستمی آماده نصب شد


نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران همزمان با برپایی سومین نمایشگاه بین المللی کار ایران، در 4 بخش با جوایز ریالی و ارزی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نخستین دوره این جشنواره همزمان با برپایی سومین نمایشگاه بین المللی کار ایران(ایران جابکس) از 1 تا 4 اردیبهشت ماه 1399 توسط مرکز کار ایران برگزار می شود و از کلیه عکاسان حرفه ای، آماتور و علاقمندان به عکاسی دعوت می شود تا 15 فروردین ماه 1399 آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

  مرکز کار ایران بعنوان مرجع تخصصی ایجاد بسترهای کار و شغل، امیدوار است عکس هایی به دبیرخانه مسابقه برسد که ضمن پرداختن به کار به عنوان موضوع مهم اجتماعی؛ بیانگر کوشش عکاسان در نمایش واقعیت ها و آگاهی بخشی به جامعه در ارتباط با هدف این مسابقه باشد.

تاکید بر ارج نهادن به کار و مشاغل مختلف برای رونق اقتصادی و زندگی بهتر و در این میان شغل های تخصصی، مهارتی و حرفه ای و نیز کسب و کارهای نوین از اولویت های این مسابقه است و مشاغل پنهان و کارهای کاذب و غیر مولد مانند دستفروشی، کارهای خیابانی و مشغولیت های تفریحی و شخصی مد نظر دبیرخانه مسابقه نیست.

    بنا بر این گزارش، این مسابقه در سه بخش برگزار می گردد: 1- تک عکس نگاه برگزار کننده در این بخش واقع گرایانه بوده و هر گونه دخل و تصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان نخستین مسابقه عکس کار ایران/ مجسمه کیارستمی آماده نصب شد

انتشار فراخوان نخستین مسابقه عکس کار ایران/ مجسمه کیارستمی آماده نصب شد