مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:002020-02-25سياسي

هشدار دادستان فردیس: بخشی از بودجه شهر را برای مقابله با کرونا هزینه کنید


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: مردم انتظار دارند بخشی از بودجه عمومی شهر برای رفع گسترش بیماری «کرونا» به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس  عصر سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس، علت حضورش در جلسه شورا را اقدام عاجل در خصوص پیشگیری از بحران شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و افزود: باید  همه کمک کنیم تا آسیب های کمتری به شهر  و شهروندان وارد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت به تنهایی توان ساماندهی و مقابله با بحران موجود را ندارد، بر لزوم مشارکت مدیریت شهری در این امر تاکید کرد و یادآور شد: مردم انتظار دارند بخشی  از بودجهخ عمومی شهر برای رفع بحران بکار گرفته شود.

دادستان فردیس هزینه  بخشی از سرمایه های موجود در شهر،  برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم فردیس را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مردم  باید از شدت خطری که آنها را تهدید می کند، آگاه شوند.

لازم است جامعه به سمتی هدایت شود که مردم رفت و آمدهای خود را محدود کنند، چراکه راهکار جدی مقابله با این ویروس، جلوگیری از تبادلات و رفت و آمد هاست.

وی با اشاره به حجم مراجعات دادگستری فردیس حتی پس از بحران شیوع ویروس کرونا، گفت: دادگستری نمی تواند هر روز ساختما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان فردیس: بخشی از بودجه شهر را برای مقابله با کرونا هزینه کنید

هشدار دادستان فردیس: بخشی از بودجه شهر را برای مقابله با کرونا هزینه کنید