مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-25ورزشي

جام کاسپین 4 رقمی می شود/ درخشش شطرنج بازان گیلانی در جام هجدهم


رییس هیئت شطرنج گیلان با اشاره به درخشش شطرنج بازان گیلانی در رقابت های بین المللی شطرنج جام کاسپین گفت: این رقابت ها به رغم بارش برف شدید در گیلان با حضور 902 شطرنج باز برگزارشده و رکوردی جدید در شطرنج ایران برجای گذاشت.

- کیومرث بیات در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور رکوردشکنی هجدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام کاسپین اظهار کرد: این رقابت ها به رغم بارش برف شدید در گیلان با حضور 902 شطرنج باز برگزارشده و رکوردی جدید در شطرنج ایران برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه حضور هشت شرکت کننده با درجه استاد بزرگی باعث افزایش سطح کیفی جام کاسپین شد، افزود: 30 تن از شرکت کنندگان جام کاسپین دارای درجه استادی بوده و امیررضا پوررمضانعلی و مسعود مصدق پور با درجه استاد بزرگی در هجدهمین دوره رقابت ها شرکت کردند.

رییس هیئت شطرنج استان گیلان با تأکید بر میزبانی کم نقص در هجدهمین دوره این رقابت ها تصریح کرد: جام کاسپین به دلیل گنجایش سالن مسابقات و شرایط نامساعد جوی چهاررقمی نشد ولی تعداد شرکت کنندگان این جام در جام نوزدهم چهاررقمی می شود.

بیات با اشاره به درخشش شطرنج بازان کشورمان در هجدهمین دوره جام کاسپین بیان کرد: آرش طاهباز با ریتینگ بین المللی 2461 و امیررضا پوررمضانعلی با ریتینگ بین المللی 2497 به ترتیب به مقام های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام کاسپین 4 رقمی می شود/ درخشش شطرنج بازان گیلانی در جام هجدهم

جام کاسپین 4 رقمی می شود/ درخشش شطرنج بازان گیلانی در جام هجدهم