مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 23:402020-02-25بين الملل

معاون اتحادیه عرب استقرار نیروهای حافظ صلح در الخلیل را خواستار شد


معاون دبیر کل اتحادیه عرب استقرار نیروهای حافظ صلح بین المللی در شهر الخلیل در کرانه باختری برای مقابله با تجاوزگری و حملات بی وقفه نظامیان صهیونیست را خواستار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه عرب بازاستقرار نیروهای حافظ صلح بین المللی به طور خاص در شهر الخلیل کرانه باختری و به طور کلی در همه اراضی فلسطینی و ایجاد ساز و کار اجرای احکام کنوانسیون چهارم ژنو را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، سعید ابوعلی معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین افزایش شهرک سازی های اسراییل را که با هدف یهودی سازی قلب شهر الخلیل و آواره ساختن ساکنان آنجا انجام می شود و همچنین ادامه حملات به حرم شریف ابراهیمی و ممانعت از برگزاری نماز توسط مسلمانان در آنجا را محکوم کرد.

ابوعلی به مناسبت بیست و پنجمین سال کشتار حرم ابراهیمی در الخلیل از سازمان ملل خواست ساز و کار مناسبی را برای اجرای احکام کنوانسیون چهارم ژنو در این خصوص ایجاد کند تا مانع از تکرار چنین فجایع و رفتارهای تروریستی شود که روزانه در حق ملت فلسطین صورت می گیرد.

وی افزود: ما در حالی وارد بیست و پنجمین سال کشتار فلسطینی ها در حرم ابراهیمی شدیم که تجاوز دشمن اسراییلی به حقوق و موجودیت ملت فلسطین با تشویق و نظارت دولت آمریکا ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اتحادیه عرب استقرار نیروهای حافظ صلح در الخلیل را خواستار شد

معاون اتحادیه عرب استقرار نیروهای حافظ صلح در الخلیل را خواستار شد