مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-26سياسي

اتکا به درآمدهای نفتی، مهم ترین دلیل رد کلیات بودجه 99 بود


یک عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم از اقتصاد متکی به نفت به یک اقتصاد دانش بنیان گذر کنیم باید بپذیریم در بودجه باید دست از منابع نفتی بکشیم و منابع حاصل از صادرات درآمد نفت را در چارچوب برنامه ششم توسعه کشور در حساب صندوق توسعه ملی واریز کنیم.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم از اقتصاد متکی به نفت به یک اقتصاد دانش بنیان گذر کنیم باید بپذیریم در بودجه باید دست از منابع نفتی بکشیم و منابع حاصل از صادرات درآمد نفت را در چارچوب برنامه ششم توسعه کشور در حساب صندوق توسعه ملی واریز کنیم.

علی بختیار در گفت وگو با ایسنا در خصوص کلیات بودجه 99 و دلایل رد آن در مجلس، اظهار کرد: کلیات بودجه روز گذشته در مجلس رأی نیاورد.

به همین دلیل به دنبال راهی هستیم تا یک بودجه بدون مشکل به مجلس ارائه شود.

بنابراین اگر کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق یا در صحن علنی رد شود به دولت بر می گردد، اما اگر کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب شود و به صحن علنی بیاید و صحن آن را رد کند، رد کلیات در آیین نامه داخلی مجلس راجع به این موضوع مسکوت است.

وی افزود: بنابراین نتیجه این شد که کار به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا کمیسیون تلفیق این اشکالات را که نمایندگان در رد کلیات بودجه مطرح کردند رفع کند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکا به درآمدهای نفتی، مهم ترین دلیل رد کلیات بودجه 99 بود

اتکا به درآمدهای نفتی، مهم ترین دلیل رد کلیات بودجه 99 بود