مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 06:102020-02-26سياسي

محرومیت نابینایان از پلاک ویژه


مدیرعامل انجمن نابینایان ایران ضمن بیان اینکه نابینایان تا چندی پیش پلاک ویژه معلولان دریافت می کردند گفت که اما اخیراً پلاک ویژه به آنها تعلق نمی گیرد.

- مدیرعامل انجمن نابینایان ایران ضمن بیان اینکه نابینایان تا چندی پیش پلاک ویژه معلولان دریافت می کردند گفت که اما اخیراً پلاک ویژه به آنها تعلق نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر جمالی افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های نابینایان در ایران مشکل مواد مطالعاتی است.

این افراد از طریق بریل و یا گویا مطالعه می کنند اما کتب بریل به خاطر هزینه ها و کمبود چاپخانه ها در کشور به شدت محدود و کم است.

وی دسترسی به نشریات و کتاب را از مشکلات اصلی این افراد دانست و گفت: دسترسی به کتاب از طریق بریل باعث درک بهتر نابینایان از مطالب کتب درسی و دانشگاهی خواهد شد ضمن اینکه مزایای آن هم نسبت به گویا بودن کتاب بیشتر است.

مدیرعامل انجمن نابینایان ایران همچنین مطرح کرد: نابینایان تا چندی پیش پلاک ویژه معلولان را دریافت می کردند اما اخیراً پلاک ویژه به آنها تعلق نمی گیرد.

سازمان بهزیستی و راهنمایی و رانندگان متولیان این موضوعند و دلیل این کار خود را افزایش تعداد پلاکها و مسافرکشی می دانند در صورتی که این دلایل به هیج عنوان معقول و منطقی نیست و باید فکری برای این قضیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت نابینایان از پلاک ویژه

محرومیت نابینایان از پلاک ویژه