مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-26سياسي

لغو تمام پروازهای بین تبریز و استانبول تا اطلاع ثانوی


مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا تمام پروازهای بین تبریز و استانبول تا اطلاع ثانوی لغو شد.

- رامین آذری امروز در گفت و  گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در منطقه، تا اطلاع ثانوی تمام پروازهای تبریز- استانبول و برعکس لغو شده است.

وی افزود: تمام شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی که از تبریز به مقصد استانبول و برعکس از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تیکاف داشتند تمام پروازهای خود را فعلا و تا بهبود شرایط، لغو و به حالت تعلیق درآوردند.

آذری درباره آمار پروازی و جابه جایی مسافر تبریز- استانبول اظهار داشت: قبل از لغو پروازها به صورت هفتگی 21 پرواز بین تبریز و استانبول صورت می گرفت که باین تعداد پرواز بیش از 4 هزار مسافر بین ایران و ترکیه از طریق مبادی هوایی تبریز و استانبول جابه جا می شد.

آذری اضافه کرد: شرکت های هواپیمایی معراج، ایرتور،آتا و ترکیش و با هواپیماهای ایرباس 319 با ظرفیت 120 مسافر، ایرباس (300600 ) با ظرفیت 290 نفر، بوینگ 737 با ظرفیت 800 مسافر و ایرباس 321 با 170 نفر مسافر در طول هفته اقدام به جابجایی مسافر بین تبریز و استانبول می کردند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از لغو پروازهای یاد شده به طور میانگین 32 پرواز از فرودگاه بین المللی تبریز به مقصد فرودگاههای داخلی و 4 پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تمام پروازهای بین تبریز و استانبول تا اطلاع ثانوی

لغو تمام پروازهای بین تبریز و استانبول تا اطلاع ثانوی