مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-26اقتصادي

رهایی از چنگال اعتیاد به دامان هنر و تولید/ بازگشتی به رنگ زندگی+ فیلم


مستندی که در ادامه توسط خبرگزاری فارس آماده شده، داستان بازگشت تعدادی از کسانی است که از چنگال اعتیاد رهایی یافته اند و هم اکنون مشغول به کار و هنر شده اند.

- تلاش بهبود یافتگان برای جبران گذشته یکی از بهبود یافتگان از اعتیاد به خبرنگار فارس، می گوید: بسیاری از بهبود یافتگان با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری که در زمان اعتیاد برای خانواده ایجاد کرده اند سعی در جبران گذشته و کسب درآمد و کمک به خانواده دارند.

وی با بیان اینکه اما متاسفانه یافتن شغل و کسب درآمد برای بهبود یافتگان دشوار است، افزود: در بسیاری از موارد به دلیل نبود حمایت از سوی جامعه، بهبود یافتگان نمی توانند به صورت مستقل کسب و کاری را شروع کنند که این امر زمینه بازگشت این افراد به اعتیاد را فراهم کند.

این بهبود یافته که هم اکنون به نوازندگی مشغول است، گفت: پس از آنکه از چنگال اعتیاد رها شدم، به دامان هنر پناه بردم و علاوه بر آنکه به عشق و علاقه خودم پرداخته ام در راه توانستم کسب درآمد قابل قبولی را نیز داشته باشم و از شرایط زندگی راضی هستم.

از اعتیاد تا ایجاد تولیدی یکی دیگر از بهبود یافتگان می گوید: پس از اعتیاد سعی کردم با کاری خود را مشغول کنم تا دیگر فکر اعتیاد به سرم نزند، در این راه هم چندین بار شکست خوردم اما در نهایت پیروز شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از چنگال اعتیاد به دامان هنر و تولید/ بازگشتی به رنگ زندگی+ فیلم

رهایی از چنگال اعتیاد به دامان هنر و تولید/ بازگشتی به رنگ زندگی+ فیلم