مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-26بين الملل

وزیر دفاع قطر: آماده گفت وگو با چهار کشور هستیم اما تسلیم نمی شویم


وزیر دفاع قطر تأکید کرد که دوحه آماده گفت وگو با چهار کشور محاصره کننده قطر است اما هرگز تسلیم ارعاب نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد بن محمد العطیه وزیر دفاع قطر روز سه شنبه(دیروز) در یکی از دانشگاه های قطر تحت عنوان امنیت کشورهای کوچک: قطر و درس هایی که باید از یک هزار روز محاصره گرفت ، به ایراد سخن درباره محاصره قطر پرداخت.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از خرداد سال 1396 به بهانه حمایت قطر از تروریسم، این کشور را تحت محاصره قرار داده و تمامی گذرگاه های زمینی، هوایی و دریایی را به روی این کشور بسته اند.

وزیر دفاع قطر گفت که انعطاف قطر، توان بالای پایداری آن و نیز تلاش های آن برای گسترش روابط دوستانه با متحدانش، مهم ترین عواملی هستند که باعث شدند قطر ظرف 72 ساعت بحران محاصره را پشت سر گذارد.

وی تأکید کرد که دوحه از گفت وگو با کشورهای محاصره کننده استقبال می کند و اگر آن ها یک قدم مثبت بردارند ما دو قدم مثبت برمی داریم اما هرگز تسلیم ارعاب نخواهیم شد.

العطیه افزود: محاصره قطر به دلیل خیانت بزرگ علیه این کشور، به منزله وارد آمدن شوک به ملت و دولت قطر بود اما قطر تنها به 72 ساعت زمان نیاز داشت تا بیش از 80 درصد مایحتاج غذایی که از کشورهای محاصره کننده دریافت می کرد، تأمین کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع قطر: آماده گفت وگو با چهار کشور هستیم اما تسلیم نمی شویم

وزیر دفاع قطر: آماده گفت وگو با چهار کشور هستیم اما تسلیم نمی شویم