مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-26اجتماعي

ارتقاء سلامت چشم دانشجویان برای مقابله با کرونا


این کشور در حال ارتقاء دانش مربوط به بهداشت چشم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین دانش آموزان و دانشجویان از طریق رسانه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از  شینهوا، وزارت آموزش و پرورش چین روز سه شنبه گفت: این کشور در حال ارتقاء دانش مربوط به بهداشت چشم به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در بین دانش آموزان و دانشجویان از طریق سیستم عامل های رسانه ای است.

براساس آمار در دسترس، حدود 200 میلیون دانش آموز  و دانشجو از زمان شیوع ویروس کرونا خانه نشین شده اند و دروس خود را از طریق آموزش مجازی پیش می برند.

این وزارتخانه می گوید: یک هیئت متخصص، متشکل از چشم پزشکان، کارشناسان آژانس های کنترل و پیشگیری از بیماری و مقامات مسئولان بهداشت و آموزش  این دانش را در حدود 20 میلیون نفر از طریق برنامه های ویژه، مصاحبه ها و فیلم های کوتاه پخش شده در رسانه ها ایجاد کرده اند.

این مقاله افزود: مقالات و فیلم های طراحی شده توسط متخصصان میلیون ها بازدید داشته و همین موضوع منجر به کمک رسانی شده است.

به گفته این وزارتخانه، این هیئت متخصص بر روی یک پلت فرم مشاوره آنلاین رایگان چشم پزشکی نیز کار کرده است و قرار است به زودی ارائه شود و در دسترس عموم افراد قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سلامت چشم دانشجویان برای مقابله با کرونا

ارتقاء سلامت چشم دانشجویان برای مقابله با کرونا