مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-26فرهنگي

کانون نمایش های آیینی و سنتی خوزستان تشکیل می شود


رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: در زمینه سازماندهی تشکیلاتی و تخصصی کردن کارکرد کانون های زیرمجموعه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان کانون نمایش های آیینی و سنتی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با سه دفتر زیرمجموعه با شرح وظایف مشخص تشکیل خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: در زمینه سازماندهی تشکیلاتی و تخصصی کردن کارکرد کانون های زیرمجموعه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان کانون نمایش های آیینی و سنتی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با سه دفتر زیرمجموعه با شرح وظایف مشخص تشکیل خواهد شد.

محمد یاقوت پور در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: در بعضی از روزگاران نمایش به غیر از آیین نبود و اگر کسی می گفت نمایش آیینی یکی از دو کلمه ای که بر زبان رانده بود حشو به حساب می آمد.

آنکه اندیشیده بود نمایش در واقع به آیین اندیشیده بود و اگر می اندیشید آیین تصوری از نمایش داشت.

وی افزود: در جلسه اخیر هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با آسیب شناسی دقیقی که از عملکرد کانون های زیرمجموعه انجمن شد به اتفاق نظر هیات رییسه مقرر شد تا کانون نمایش های آیینی ـ سنتی انجمن هنرهای نمایشی استان با مدیریت خلیل ضرغامپور از کارگردانان و نویسندگان و مولفان عرصه نمایش استان سازماندهی مجدد شود و سه دفتر شبیه خوانی و تعزیه، دفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون نمایش های آیینی و سنتی خوزستان تشکیل می شود

کانون نمایش های آیینی و سنتی خوزستان تشکیل می شود