مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:262020-02-26اقتصادي

40 پروژه آبخیزداری در اردبیل افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در اردبیل، 40 پروژه آبخیزداری افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهامت هدایت پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته منابع طبیعی در اردبیل عنوان کرد: 40 پروژه آبخیزداری و آبخوانداری در 14 حوزه آبخیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در هفته منابع طبیعی افتتاح می شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ادامه داد: امسال عملیات آبخیزداری و آبخوانداری و بیولوژیکی در 26 حوزه آبخیز استان با اعتبار 320 میلیارد ریال آغاز شد که در طول 10 ماه امسال 270 میلیارد ریال از آن برای اجرای طرح های آبخیزداری بوده است.

به گفته وی تاکنون اجرای این پروژه ها 98 در صد پیشرفت فیزیکی داشته تا استان اردبیل رتبه دوم کشور را در اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری به خود اختصاص دهد.

هدایت افزود: برای جذب 100 درصدی اعتبارات تلاش زیادی در طول سال جاری صورت گرفته و با توجه به نقش اجرای پروژه های آبخیزداری در جلوگیری از فرسایش خاک، وقوع سیلاب، کاهش منابع آب های زیر زمینی و هدر رفت سرمایه های ملی اجرای پروژه های آبخیزداری در استان منجر به افزایش سطح آب های زیر زمینی و پیشگیری از فرسایش خاک و اراضی مستعد کشاورزی خواهد شد هدایت افزود: میزان اعتبار هزینه شده برای 40 پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 پروژه آبخیزداری در اردبیل افتتاح می شود

40 پروژه آبخیزداری در اردبیل افتتاح می شود