مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-26سياسي

ظرفیت ثبت نام استان کرمان برای حج تمتع 3500 نفر است


مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: ظرفیت استان کرمان برای حج 99 بیش سه هزار و 500 نفر در قالب 25 کاروان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عرب نژاد صبح چهارشنبه در نشست خبری مدیریت حج و زیارت در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: مراحل ثبت نام دارندگان قبوض ودیعه گذاران حج برای تشرف در حج نبوی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت ایران با عربستان مذاکراتی داشته و در خصوص اعزام زائران حج تمتع مشکلی وجود ندارد، گفت: فرآیند ثبت نام حج 99 به صورت الکترونیکی انجام می شود.

عرب نژاد تصریح کرد: زائران باید ابتدا در سامانه رزو (reserve.

haj.

ir) پیش ثبت نام کنند لذا باید از روز جمعه وارد سامانه شوند و ثبت نام را انجام دهند و برای تحویل مدارک به سازمان اقدام کنند.

وی گفت: ظرفیت استان کرمان در حج 99 بیش سه هزار و 500 نفر در قالب 25 کاروان است که دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ 31 فروردین 86 در مرحله اول می توانند ثبت نام کنند و وارد سامانه شوند و چنانچه کاروان ها تکمیل نشد در مرحله دوم تا 15 اردیبهشت ماه 86 به صورت روز شمار تا تکمیل ظرفیت ثبت نام به اتمام برسد.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: ثبت نام برای حج تمتع در شهرها، کرمان زرند، رفسنجان، سیرجان، شهربابک، انار، بردسیر، بم و جیرفت انجام می شود و در سایر شهرها که در آنجا دفتر حج و زیارت وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ثبت نام استان کرمان برای حج تمتع 3500 نفر است

ظرفیت ثبت نام استان کرمان برای حج تمتع 3500 نفر است