مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-26اجتماعي

امضای تفاهم نامه چهارجانبه برای تولید 3 هزار موتور سیکلت برقی اداره پست


به دنبال دغدغه چند ساله دولت برای برقی کردن موتور سیکلت ها در کلانشهرها و به منظور کاهش آلودگی هوا، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش قدم تولید موتورسیکلت های برقی برای اداره پست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این راستا یک تفاهم نامه چهارجانبه میان ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و یکی از شرکت های تولید کننده موتورسیکلت برقی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده است که حدود 3 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی تولید و در اختیار پستچیان ادراه پست قرار گیرد.

در فاز اول این اقدام، 50 دستگاه از این موتورها تولید خواهد شد.

در مراسم امضای این تفاهم نامه منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: بر اساس آمارها 18 درصد از آلایندگی در تهران مربوط به موتورسیکلت ها و عمده این آلودگی نیز مربوط به موتورهای کاربراتوری است.

وی افزود: موتورهای کاربراتوری از جمله موتورها با آلایندگی بالا هستند و هر یک از آن ها به اندازه 6 خودرو آلودگی ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه چهارجانبه برای تولید 3 هزار موتور سیکلت برقی اداره پست

امضای تفاهم نامه چهارجانبه برای تولید 3 هزار موتور سیکلت برقی اداره پست