مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-26ورزشي

دوست داشتم از ظرفیتم در کشتی کرمانشاه استفاده می شد


پیشکسوت کشتی کرمانشاه که هم اکنون به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران فعالیت می کند، گفت: دوست داشتم از ظرفیت و تجربیاتم در کشتی شهرم استفاده می شد، - ایسنا/کرمانشاه پیشکسوت کشتی کرمانشاه که هم اکنون به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران فعالیت می کند، گفت: دوست داشتم از ظرفیت و تجربیاتم در کشتی شهرم استفاده می شد، اما هیچوقت از سوی مسئولین کنونی هیات کشتی کرمانشاه مورد حمایت قرار نگرفتم.

فریدون قنبری از پیشکسوتان کشتی کرمانشاه که چندسالی است از دنیای کشتی دور گرفته، پس از بازگشتش به این رشته، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: چندی پیش بنا به درخواست حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان و با حمایت های علیرضا دبیر، محمد طلایی و علیرضا رضایی به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان انتخاب شدم.

وی افزود: هرچند که حکم مربیگری ام در تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان را گرفته ام و هم اکنون نیز هفته ای یک بار سرتمرینات حاضر می شوم، اما هنوز تصمیم قطعی برای ادامه این فعالیت نگرفته ام.

قهرمان جوانان جهان 1997 فنلاند تصریح کرد: فضای کشتی آزاد ناشنوایان، فضایی آرام و بدور از حاشیه است که افراد خوبی نیز دست اندرکار آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست داشتم از ظرفیتم در کشتی کرمانشاه استفاده می شد

دوست داشتم از ظرفیتم در کشتی کرمانشاه استفاده می شد