مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-26دانش

امیدواریم نهادکتابخانه ها بتواند برای بودجه دولتی برنامه ریزی کند


رییس هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: امیدواریم همکاری با سازمان برنامه و بودجه ادامه داشته باشد تا نهاد کتابخانه حداقل بتواند روی بودجه دولتی حساب و برنامه ریزی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هیئت امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح سه شنبه 6 اسفند به ریاست سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای حقیقی و حقوقی هیات امنا برگزار شد.

در ابتدای این نشست دبیرکل و معاونین نهاد کتابخانه ها گزارشی از فعالیت ها و اقدامات مهم این نهاد در سال جاری ارائه کردند و اعضای هیئت امنا ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده نکات مورد نظر خود را بیان کردند.

سپس صالحی با اشاره به اینکه گزارش ارائه شده را می توان در چهار بخش کلی دسته بندی کرد، گفت: در بخش اول که به فضا و مکان و زیرساخت های کتابخانه های عمومی اختصاص دارد، باتوجه به ضعفی که از نظر شهرهای بدون کتابخانه و محدودیت های دسترسی به کتابخانه و بحث هایی از این قبیل در کشورمان داریم، از سوی مسئولان نهاد چند پیشرفت، محسوس است؛ به خصوص اینکه امسال احداث 81 کتابخانه نهادی و مجموع کتابخانه های نهادی و مشارکتی روند خوبی را در حوزه فضا و مکان در پروژه های نیمه تمام داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم نهادکتابخانه ها بتواند برای بودجه دولتی برنامه ریزی کند

امیدواریم نهادکتابخانه ها بتواند برای بودجه دولتی برنامه ریزی کند