مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-26سياسي

مسیل های بحرانی مراغه شناسایی و لایروبی می شود


حمید شکری روز چهارشنبه در جلسه ستاد بحران مراغه افزود: با توجه به احتمال بارش و جاری شدن سیلاب در برخی از رودخانه های شهرستان، اجرای تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارت های حاصل از این واقعه طبیعی بیش از پیش ضروری است.

وی ادامه داد: در این راستا، احداث دیوارهای ساحلی، استحکام و احداث پل بر روی رودخانه های فصلی و دائمی و نیز لایروبی بستر رودها با همکاری نهادها و دستگاه های متولی امر باید تسریع شود.

شکری اضافه کرد: بهره گیری از توان و ظرفیت بخش های خصوصی به صورت مشارکتی در لایروبی بستر رودخانه ها، می تواند در افزایش توان ورودی و خروجی وردها و پیشگیری از خسارت سیلاب ها موثر باشد و این امر باید مورد توجه امور آب نیز قرار گیرد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مراغه نیز با تقدیر از تلاش های راهداران در فصل زمستان گفت: راهداران اداره راه و حمل و نقل جاده ای در طول فصل جاری، به ویژه در بازگشایی راه های اصلی و فرعی در جریان انتخابات، تلاشی قابل تجلیل داشته اند.

نقی مسکینی افزود: برگزاری باشکوه و مناسب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرهون تلاش دستگاه های خدمات رسان، اجرایی و راهداران تلاشگر این شهرستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیل های بحرانی مراغه شناسایی و لایروبی می شود

مسیل های بحرانی مراغه شناسایی و لایروبی می شود