مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 11:402020-02-26پزشكي

درخواست انجمن حمایت از کودکان از وزیر بهداشت در پی مشاهده کرونا در کشور


انجمن حمایت از حقوق کودکان طی نامه ای از وزارت بهداشت خواست تا به وضعیت بهداشتی کودکان در معرض آسیب برای پیشگیری از ویروس کرونا رسیدگی کنند.

- انجمن حمایت از حقوق کودکان طی نامه ای از وزارت بهداشت خواست تا به وضعیت بهداشتی کودکان در معرض آسیب برای پیشگیری از ویروس کرونا رسیدگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن حمایت از حقوق کودکان و چند NGO دیگر به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی فوری به وضعیت بهداشتی کودکان در معرض آسیب برای پیشگیری از ویروس کرونا نامه نوشتند.

در این نامه آمده است که با توجه به شرایط خاص به وجود آمده در کشور و مشاهده ویروس کووید-19 جمعی از سازمان های مردم نهاد فعال در منطقه 12 تهران که با هدف حمایت از کودکان و افراد در معرض آسیب در این منطقه فعالیت می کنند، لازم دانستند تا شرایط ویژه ساکنین این منطقه را در راستای پیشگیری از آسیب های احتمالی این بیماری به استحضار برسانند.

براساس این نامه با توجه به تراکم جمعیتی بالا در این منطقه، شرایط اقتصادی نامناسب خانواده ها و کمبود و گرانی امکانات بهداشتی، دسترسی محدود به منابع اطلاعاتی موثق، مشکلات تغذیه ای و ضعف جسمانی، آمار بالای اشتغال کودکان (زباله گردی، دست فروشی، کار در کارگاه های زیرزمینی) و دیگر عواملی که شرایط را برای شیوع این ویروس در این منطقه و گسترش آن در سطح وسیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انجمن حمایت از کودکان از وزیر بهداشت در پی مشاهده کرونا در کشور

درخواست انجمن حمایت از کودکان از وزیر بهداشت در پی مشاهده کرونا در کشور