مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-26پزشكي

مادران باردار نگران «کرونا» نباشند/ تاثیر مثبت شیر گرم در پیشگیری از کرونا


متخصص بیماری های عفونی در گلستان گفت: مادران باردار در خصوص این بیماری هیچ نگرانی نداشته باشند چون بر خلاف بیماری آنفولانزا، این بیماری برای مادران باردار همانند افراد عادی خواهد بود.

- بهناز خدابخشی متخصص بیماری های عفونی و دانشیار دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و عضو هیات هلمی این دانشکده، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص راه های پیشگیری از بیماری کرونا، راه های درمان و وضعیت این بیماری در استان گلستان اظهار کرد: برخی علائم تنفسی برای تشخیص بیماری برای ما مهم است که می تواند شامل گرفتگی بینی، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، تب و سرفه باشد.

وی ادامه داد: اگر کسی تب و در کنار آن یکی از علائم مذکور را هم داشته باشد باید بلافاصله به پزشک مراجعه کند و یا با شماره تلفن 3150 در استان گلستان تما بگیرند و مشاوره لازم را دریافت کنند.

عضو هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: اگر کسی مشاهده کرد تب بعد از چند روز کم یا قطع نشده و سرفه ها به جای کاهش افزایش داشت و ضعف و بیحالی به اندازه ای است که نمی تواند از جا بلند شود باید به سرعت به پزشک مراجعه کند.

خدابخشی با اشاره به اینکه در مدت زمان بیماری، بیمار باید مایعات زیادی مصرف کند ، در خصوص دیگر علائم بیماری کرونا تاکید کرد: اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران باردار نگران «کرونا» نباشند/ تاثیر مثبت شیر گرم در پیشگیری از کرونا

مادران باردار نگران «کرونا» نباشند/ تاثیر مثبت شیر گرم در پیشگیری از کرونا