مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 12:202020-02-26پزشكي

بازگشایی مدارس از روز شنبه جای نگرانی دارد


نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس از روز شنبه جای نگرانی دارد چون امکان ابتلا را افزایش می دهد، - سید مرتضی خاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شیوع کرونا در زنجان اظهار کرد: این بیماری در سطح کشور درحال بروز است و کم کم ممکن است به استان های مختلف سرایت کند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت با اشاره به اینکه حتما باید درباره کرونا از جامعه رفع نگرانی شود، گفت : به نظر می رسد آنطور که باید در جامعه حساسیت وجود ندارد.

وی با تأکید بر مراقبت از گروه های آسیب پذیر و دارای بیماری زمینه ای، کودکان و سالمندان بیان کرد: این گروه ها در معرض آسیب بیشتری قرار دارند و نهایتا آن درصدی که بر اثر کرونا در معرض خطر هستند، از همین گروه ها هستند.

خاتمی با اشاره به اینکه پیشگیری در این باره عمدتا به رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات مربوط می شود، اضافه کرد: از طرفی در این شرایط ما یک مرکز اطلاع رسانی نیاز داریم که اطلاعات لازم را به مردم بدهد و به موقع از جامعه رفع نگرانی کند.

  نماینده مردم ماهنشان، ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق با اشاره به اینکه در مراکز عمومی نیز باید ماسک و دستکش در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: البته ماسک برای همه افراد نیاز نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس از روز شنبه جای نگرانی دارد

بازگشایی مدارس از روز شنبه جای نگرانی دارد