مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-26اقتصادي

ساخت مجتمع های آبرسانی روستایی اردستان با هدف حذف آبرسانی سیار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا تاملی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان برای تامین آب در بخش روستاها با موضوع پر حجمی به لحاظ عملیات و کاری که باید انجام شود روبرو است.

وی افزود: موضوع آب با توجه به اینکه در توسعه شهرستان اثر دارد یکی از دغدغه های فرمانداری اردستان است و نسبت به آن توجه ویژه ای می شود.

فرماندار اردستان گفت: بخشی از روستاهای شهرستان اردستان به شکل آبرسانی سیار تامین می شود که برای این موضوع از سال گذشته تا کنون چند اتفاق خوب در حال انجام است که مجتمع آبرسانی بخش برزاوند، مجتمع آبرسانی بخش همبرات و ریگستان از موضوعاتی است که برای تامین آب پایدار برای این روستاها تلاش می شود.

آبرسانی سیار در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست وی با بیان اینکه آبرسانی سیار در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست، ابراز داشت: شهرستان اردستان از نظر تامین آب مشکلی ندارد و به شکل عادلانه آب توزیع می شود.

تاملی بیان داشت: با ساخت و ایجاد مجتمع های آبرسانی می توان امنیت، عدالت و پایدار بودن وضعیت آب را در شهرستان اردستان تامین کنیم.

فرماندار اردستان تصریح کرد: ایجاد مجتمع های آبرسانی روستایی شهرستان اردستان با هدف کاهش آبرسانی سیار و هدف عالی آن حذف آبرسانی سیار یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجتمع های آبرسانی روستایی اردستان با هدف حذف آبرسانی سیار

ساخت مجتمع های آبرسانی روستایی اردستان با هدف حذف آبرسانی سیار