مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 13:302020-02-26اجتماعي

فعالیت های پرورشی استان بوشهر مبتنی بر سند تحول بنیادین است


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تمام فعالیت های پرورشی سال 98 استان بوشهر مبتنی بر سند تحول بنیادین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مجموعه امور تربیتی، فعالیت های این مجموعه مبتنی بر سند تحول بنیادین و با همکاری تشکل ها و نهادهای همراه، برنامه ریزی و اجرا می شود.

فتحی افزود: برای گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی ویژه برنامه هایی در نظر گرفته بودیم که بخشی از برنامه ها به دلیل تعطیلی مدارس به خاطر پیشگیری از ویروس کرونا فعلاً اجرا نمی شود و در روزهای آتی که شرایط عادی شود اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم که با عادی شدن شرایط بیش از 250 برنامه در مرکز استان و شهرستان ها و مناطق اجرا شود گفت: علاوه بر مدارس که فعالیت های امور تربیتی را انجام می دهند 21 مرکز دارالقرآن کریم نیز مسئولیت ترویج فعالیت های قرآنی بر عهده دارد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش بوشهر بیان کرد: 16 مرکز و هسته مشاوره مسئولیت نظارت بر فعالیت های تربیتی و تحصیلی در سطح استان و شهرستان ها بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: 27 کانون فرهنگی تربیتی مسئولیت فعالیت های فرهنگی هنری و فوق برنامه در طول سال تحصیلی و در فصل تابستان برنامه ریزی و اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پرورشی استان بوشهر مبتنی بر سند تحول بنیادین است

فعالیت های پرورشی استان بوشهر مبتنی بر سند تحول بنیادین است