مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 16:102020-02-26اقتصادي

آب شرب 71 روستا قطع است/ بازگشت مردم پلدختر به خانه هایشان


مدیرکل مدیریت بحران لرستان، وضعیت این استان بعد از وقوع سیلاب در حوزه های مختلف را تشریح کرد.

- رضا آقامیرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به قطع گاز شهر معمولان در پی وقوع سیلاب، اظهار داشت: تا کنون گاز این شهر وصل نشده است.

سیلاب خسارت های زیادی به لرستان وارد کرده است وی با بیان اینکه سیلاب خسارت های زیادی به زیرساخت های لرستان وارد کرد، بیان داشت: فعلاً میزان خسارت ها دقیق نیست، بررسی و برآوردها در این رابطه از سوی دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه راه ارتباطی، برق و آب برخی روستاهای لرستان به دنبال وقوع سیلاب در حال حاضر قطع است، افزود: در حال حاضر برق 37 روستا، آب شرب 71 روستا و راه ارتباطی 175 خسارت دیده و در حال حاضر قطع است.

ایجاد راه ارتباطی موقت برای روستاها تا یک هفته آینده آقامیرزایی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط ظرف یک هفته آینده راه ارتباطی همه روستاها به صورت موقت وصل خواهند کرد، گفت: اما خسارت های زیادی به زیرساخت های استان وارد شده و در مرحله ارزیابی و برآورد خسارت هستیم.

وی با بیان اینکه به دستگاه ها گفته ایم که میزان خسارت ها را به ما اعلام کنند، تصریح کرد: همچنین واحدهای مسکونی زیادی به خصوص در شهر نورآباد خسارت دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب 71 روستا قطع است/ بازگشت مردم پلدختر به خانه هایشان

آب شرب 71 روستا قطع است/ بازگشت مردم پلدختر به خانه هایشان