مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 16:202020-02-26ورزشي

سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد/ نبود 4 بازیکن


مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با انتقاد از برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران در شرایط انتشار ویروس کرونا، گفت: شرایط سختی است و سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد کریمیان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با اشاره به اینکه توصیه می شود در مکان های عمومی کمتر حاضر شوند، افزود: این موضوع باید برای بازیکنان، کادر فنی و باشگاه ها نیز وجود داشته باشد و به نظرم بهتر است تا زمانی که وضعیت به حالت پایدار برسد، مسابقات فوتبال هم متوقف شوند.

وی با بیان اینکه بازی بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان داریم، گفت: فولاد تیم قابل احترامی است و خیلی منطقی فوتبال بازی می کند، بازیکنان با توجه به روند بسیار خوب تیم از نظر روحی روانی بسیار آماده هستند و فکر می کنم فردا بتوانیم بازی بسیار خوبی مقابل فولاد برگزار کنیم.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: با توجه به یارگیری خوبی که در نیم فصل داشتیم از نظر فنی پیشرفت ملموسی داشته باشیم و ان شاءالله این روند ادامه داشته باشد تا آنجا که دیگر خطر سقوط احساس نشود.

کریمیان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: برای دیدار فردا محروم نداریم ولی سه چهار بازیکنان کلیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد/ نبود 4 بازیکن

سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد/ نبود 4 بازیکن