مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-26سياسي

سازمان ‏های مردم نهاد در سالیان گذشته مورد بی توجهی قرار گرفتند


فرهاد قلی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با تشکل های زیست محیطی فعال در استان بوشهر افزود: عمده مشکلات این تشکل ها بعد از روند ثبتی، اعتباراست که باوجود این مشکلات سمن ها فعالیت خود را به صورت منسجم در استان ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: باتوجه به جایگاه سمن‎ها برنامه جامع آموزش زیست محیطی با همیاری تشکل های زیست محیطی فعال در استان بوشهر تدوین شود.

قلی نژاد ادامه داد: در این رابطه با بکارگیری امکانات کافی و لازم سخت افزاری و نرم افزاری، همراه و همگام با سمن های محیط زیستی برای پیشبرد اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت حفاظت محیط زیست جهت تسریع روند دستیابی به توسعه پایدار در استان تلاش می شود.

وی بیان کرد: سه محور اساسی ایجاد توسعه پایدار همگامی با حفظ محیط زیست، نظرسنجی از تشکل های زیست محیطی و حمایت از آنان در حوزه آموزش است و در این زمینه باید برنامه جامع آموزش زیست محیطی با همیاری تشکل ها در استان بوشهر تدوین شود.

قلی نژاد ادامه داد: طبق هماهنگی های صورت گرفته به زودی برای بررسی مشکلات مربوط به سمن ها و رفع موانع موجود با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان بوشهر نشست‎های متعددی با مدیران مرتبط استانی از جمله مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ‏های مردم نهاد در سالیان گذشته مورد بی توجهی قرار گرفتند

سازمان ‏های مردم نهاد در سالیان گذشته مورد بی توجهی قرار گرفتند