مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 18:152020-02-26اجتماعي

برنامه های پرورشی مدارس یزد در مسیر تحقق سند تحول بنیادین است


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش یزد با تاکید بر اینکه تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش باید به یک گفتمان و مطالبه تبدیل شود،گفت: - برنامه های پرورشی مدارس در مسیر تحقق این سند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی ملانوری روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت روز امور تربیتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان پایه گذاران امور تربیتی در هشتم اسفندماه سال 1359 اظهار داشت: حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف شکل گیری امور تربیتی بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های امور تربیتی در امور قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری، مشاوره ای و آسیب شناسی سازماندهی شده است، افزود: استان یزد همواره به دلیل بهره مندی از پتانسیل بالا در حوزه پرورشی از استان های شاخص در این زمینه بوده است.

ملانوری با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت های شش گانه ای برای پرورش دانش آموزان مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: در فعالیت های پرورشی و تربیتی به تمام این ساحت ها پرداخته می شود و فعالیت در این بخش کاملاً در مسیر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت هزار و 400 مدرسه در سطح استان، بیان کرد: 956 مربی، مشاور و معاون پرورشی وظیفه خدمات دهی و پشتیبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پرورشی مدارس یزد در مسیر تحقق سند تحول بنیادین است

برنامه های پرورشی مدارس یزد در مسیر تحقق سند تحول بنیادین است