مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 18:402020-02-26سياسي

بیش از 95 هزار نفر در یزد عضو شوراهای دانش آموزی هستند


رییس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان یزد از عضویت بیش از 95 هزار دانش آموز در سراسر استان در شوراهای دانش آموزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین انتظاری روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت هشتم اسفندماه، روز امور تربیتی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و هنری ویترین امور تربیتی است، اظهار داشت: امور تربیتی با هدف رشد و شکوفایی دانش آموزان و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری بین دانش آموزان انجام می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و هنری هر سال در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود، افزود: سال گذشته در مرحله آموزشگاه 120 هزار دانش آموز در 72 رشته از جمله هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، هنرهای آوایی و آهنگ های انقلابی، شعر، داستان، فیلم کوتاه و … شرکت کردند و با طی مراحل مختلف، 108 دانش آموز از استان یزد در مرحله ملی این جشنواره ها برگزیده شدند.

انتظاری یادآور شد: مسابقات ملی پرسش مهر نیز در سطح استان همواره با استقبال معلمان و دانش آموزان برگزار می شود و امسال 14 دانش آموز و معلم در این مسابقه حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

رییس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل 7 هزار و 537 انجمن شورای دانش آموزی در مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: در این انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 95 هزار نفر در یزد عضو شوراهای دانش آموزی هستند

بیش از 95 هزار نفر در یزد عضو شوراهای دانش آموزی هستند