مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-27اقتصادي

قطع آب شرب دغدغه و مشکل اصلی مردم شهرستان املش


فرماندار املش با ابراز نگرانی از قطعی های مکرر آب در املش گفت: املش یک روستا نیست که در صورت قطعی آب بتوان با یک تانکر مشکل آب مردم را حل کرد و این دغدغه مردم است که باید رفع شود.

- محمد رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در املش با ابراز نگرانی از قطعی های مکرر آب در املش اظهار کرد: در طول سال در این شهرستان شاهد حدود یک صد روز قطعی آب هستیم و این در شان مردم ما نیست.

وی با گلایه مندی از عملکرد مسؤولان گیلان در خصوص بی توجهی به مشکلات آب مردم املش افزود: مدیرعامل آبفای گیلان باید بتواند راهی برای رفع مشکل و دغدغه بی آبی و قطعی شهروندان املشی پیدا کند.

فرماندار املش با بیان اینکه مردم این شهرستان خصوصاً روستاهای اطراف به محض یک بارندگی مختصر مشکلات عدیده ای در حوزه آب دارند، گفت: املش یک روستا نیست که در صورت قطعی آب بتوان با یک تانکر مشکل آب مردم این شهر را حل کرد! وی با بیان اینکه املش یک شهرستان است و نمی توان پس از هر بار بارندگی مختصر به مردم گفت به دلیل بارش باران آب این شهرستان قطع است، تصریح کرد: با توجه به مشکلات قطعی آب املش بنده به عنوان یک خادم از به زحمت افتادن مردم شهرستان عذرخواهی می کنم و از صبر و حوصله مردم در حوزه مشکلات قطعی آب شرمنده هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب شرب دغدغه و مشکل اصلی مردم شهرستان املش

قطع آب شرب دغدغه و مشکل اصلی مردم شهرستان املش