مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-27سياسي

تحلیل بودجه 99 آموزش و پرورش در بیانیه بسیج دانشجویی فرهنگیان مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد در نامه ای به حجت الاسلام نصراله پژمانفر عضو کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 99 نوشت: - بحث و جنجال بر سر لایحه بودجه 99 آنقدر بالا گرفته و سرو صدا داشته که بی شک نمایندگان تاکنون متوجه خسارات جبران ناپذیر حاصل از تصویب این لایحه، آن هم در شرایط موسوم به جنگ اقتصادی شده اند.

اگر چه فرصت کنکاش بیشتر کلیات آن گذشته، ولی امید است در بررسی جزییات آن مسیر های غلطی که برای تدوین بودجه سال آینده انتخاب شده است، همچون افزایش برداشت از صندوق توسعه ملی، غیر واقعی پنداشتن میزان فروش نفت، معافیت سلبریتی ها و مناطق آزاد از مالیات و.

مورد توجه قرار گرفته و پیش از آن که دیر شود، اصلاح گردد.

حال بر آن شدیم با نگاهی دقیق تر به بررسی بودجه وزارت آموزش و پرورش بپردازیم.

مبین است صحبت از استحضار شما کارگزاران به مسئله مهم تعلیم و تربیت و نقش بی بدیل آن در پی ریزی زیر ساخت های کشور، کهنه شده است، اما گویی گذر زمان بر مسئولین امر در این کشور نتیجه عکس داده و ایشان را روز به روز با این مهم بیگانه تر کرده است.

چرا که تحلیل بودجه 99 آموزش و پرورش حکایت از اخبار نگران کننده تری دارد که لازم است نگاه ها به برخی از اشکالات وارده به بودجه اختصاصی آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بودجه 99 آموزش و پرورش در بیانیه بسیج دانشجویی فرهنگیان مشهد

تحلیل بودجه 99 آموزش و پرورش در بیانیه بسیج دانشجویی فرهنگیان مشهد