مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:262020-02-27ورزشي

قضاوت رحیمی مقدم در بازی سپیدرود و آرمان گهر سیرجان


مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست و ششم لیگ دسته اول کشور اعلام شد که سعید رحیمی مقدم نیز بازی تیمهای سپیدرود و آرمان گهر سیرجان را قضاوت می کند.

علیرضا وهابی افزود : همچنین علی اکبر عظیم پور و حسین گلشنی به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند، شهاب محمدی به عنوان داور چهارم و فرزاد معبودی نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در دیدار تیمهای سپیدود و آرمان گهر حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان عصر روز جمعه نهم اسفند ماه در هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

وی بیان کرد: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در این هفته باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود و داماش نیز روز جمعه در تهران رو در روی تیم بادران قرار خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان همچنین به نامه مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نیز در خصوص لغو بازی این تیم برابر آرمان گهر اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان گیلان و شهرستان رشت، مسئولان باشگاه سپیدرود درخواست کردند تا کنترل و ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت رحیمی مقدم در بازی سپیدرود و آرمان گهر سیرجان

قضاوت رحیمی مقدم در بازی سپیدرود و آرمان گهر سیرجان