مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:352020-02-27اجتماعي

کانون پرورش فکری مهاباد نشان زرین کشوری گرفت


مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در مراسمی که در تهران در سه بخش مربیان جهادگر ، مراکز سیار موفق و مراکز ثابت موفق برگزار شد، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شماره یک این شهرستان در بخش مراکز ثابت نشان زرین کشور را به خود اختصاص داد.

افسانه بازیار گفت: در این رقابت ها عملکرد سه سال اخیر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور از لحاظ تمدید و تعداد عضوهای جدید کانون، امانت گرفتن کتاب، برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی، مشارکت و تعداد شرکت کنندگان در برنامه های کانون و فعالیت های سه سال اخیر معیار انتخاب این عنوان بوده اند.

وی ادامه داد: وضعیت فیزیکی و ظاهری کانون، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، مدیریت و برنامه ریزی، نگهداری وسایل و تجهیزات و تعاملات انسانی از دیگر معیارهای انتخاب مراکز زرین کشور بود که این کانون در اکثر بخش ها عملکرد مطلوبی داشت.

وی با بیان اینکه این مرکز به عنوان یکی از سه نماینده آذربایجان غربی در این جشنواره حضور داشت، اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (شماره یک) مهاباد در مرحله استانی با پیشی گرفتن از سایر مراکز توانست به مرحله پایانی این آیین راه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری مهاباد نشان زرین کشوری گرفت

کانون پرورش فکری مهاباد نشان زرین کشوری گرفت