مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-27سياسي

نصب بیلبوردهای تشکر از پزشکان و پرستاران +عکس


رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اکران بیلبوردهایی از تصویر کادر پزشکی مسیح دانشوری در سطح شهر با عنوان «ایران، قدردان شماست» خبر داد.

- رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اکران بیلبوردهایی از تصویر کادر پزشکی مسیح دانشوری در سطح شهر با عنوان ایران، قدردان شماست خبر داد.

غلامحسین محمدی در گفت وگو با ایسنا در تشریح نصب بیلبوردهای تشکر از پزشکان و پرستاران بیمارستان ها گفت: شهرداری تهران از طریق سازمان زیباسازی بر اساس مسئولیت اجتماعی وظیفه خود می داند در این شرایط از کادر پزشکی بیمارستان ها و تمامی کسانی که در راه ریشه کن کردن بیماری کرونا این شب ها، خواب و زندگی را از خود گرفته اند و تمام وقت در حال تلاش برای درمان بیماران هستند، تشکر و قدردانی کند.

وی با بیان اینکه انتشار تصویری از کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت، گفت: برهمین اساس شهرداری تهران با الهام از این عکس و با جمله ایران، قدردان شماست ، اقدام به اکران این تصویر روی بیلبوردها و استرابوردهای شهری و اکران اختصاصی آن در جلوی درب بیمارستان هایی که تخصصی که به امر مبارزه با کرونا می پردازند، کرد تا به طریقی هر چند ناچیز از این عزیزان تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیلبوردهای تشکر از پزشکان و پرستاران +عکس

نصب بیلبوردهای تشکر از پزشکان و پرستاران +عکس