مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-27ورزشي

طرح «ورزش، نشاط و معنویت» با محوریت مسجد اجرا می شود


360 پایگاه استعدادیابی و نخبه پروری 14 رشته ورزشی در کشور فعالیت دارند و 30 تیم باشگاهی مقاومت بسیج نیز در لیگ های مختلف کشور به رقابت می پردازند.

- مهدی میرجلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: سازمان ورزش بسیج در راستای ترویج ورزش های همگانی، ارتقاء آمادگی جسمانی و سطح سلامت جامعه، پرکردن اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی در سطح کشور فعالیت دارد.

وی با اشاره به فرهنگ سازی و بهره گیری از ظرفیت و شبکه گسترده بسیج مستضعفان در توسعه ورزش همگانی افزود: در همه پایگاه های مقاومت بسیج مساجد روستایی، محلات شهری، حوزه های دانش آموزی و دانشجویی کشور واحد تربیت بدنی تعریف شده که با استفاده از توانمندی مربیان داوطلب بسیجی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه های ورزشی و دوره های آموزشی پایه محور برگزار می شود.

احداث 3000 سالن ورزشی صالحین و 9 دی در کشور رییس سازمان ورزش بسیج کشور در حوزه شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی آینده دار تصریح کرد: جشنواره های فرهنگی ، المپیادها ورزشی و مسابقات قهرمانی منطقه ای و کشوری ویژه بانوان و آقایان در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار و نفرات برتر این رقابت ها در تیم های باشگاهی مقاومت ساماندهی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «ورزش، نشاط و معنویت» با محوریت مسجد اجرا می شود

طرح «ورزش، نشاط و معنویت» با محوریت مسجد اجرا می شود