مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-27فرهنگي

«محمد(ص) مثل گل بود»؛ به رشد تفکر کودکان کمک می کند


کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: کتاب «محمد(ص) مثل گل بود» به رشد تفکر کودکان و پرورش هوش اخلاقی آنان نیز کمک می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: کتاب محمد(ص) مثل گل بود به رشد تفکر کودکان و پرورش هوش اخلاقی آنان نیز کمک می کند.

سمیرا اسدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: کتاب محمد(ص) مثل گل بود را غلامرضا حیدری ابهری در 96 صفحه به رشته تحریر درآورده و سام سلماسی تصویرگری این اثر را بر عهده گرفته است و توسط انتشارات بوستان فدک در نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی عرضه می شود.

وی افزود: مجموعه هشت جلدی محمد(ص) مثل گل بود اثری است که از این نویسنده خلاق منتشر شده و با استقبال قابل توجه کودکان که مخاطب اصلی این اثر هستند، نیز روبرو شده است.

این کتاب اثری برای آموزش سبک زندگی پیامبر (ص) به کودکان است.

این مجموعه، هر چهار حوزه ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با خلق (مردم) و ارتباط با خلقت را شامل می شود و 40 محور اصلی در سبک زندگی را با کودکان در میان می گذارد.

کارشناس مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی عنوان کرد: ساختار کتاب به گونه ای طراحی شده که کودکان حضور پیامبر(ص) را در زندگی عادی خود ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد(ص) مثل گل بود»؛ به رشد تفکر کودکان کمک می کند

«محمد(ص) مثل گل بود»؛ به رشد تفکر کودکان کمک می کند